Kereskedelmi ügyintéző munkatársat keresünk!
22 éve működő cégünk hegesztés- és vágástechnikai szakmai megoldásokat ad partnereink részére annak érdekében, hogy a termelés hatékonyságát, termékük minőségét javítsuk. Ehhez biztosítunk stabilan működő felhasználóbarát gépeket, előkészítési, hegesztési és utómunkálati feladatokra. Gyorsszervízzel a lehető legrövidebb időn belül megjavítjuk hibás gépeit. Segítséget és megoldást kínálunk, hogy eszközei mindig kifogástalanul és gazdaságosan üzemeljenek.
Főbb feladatok, munkák:
• ERP (vállalatirányítási rendszer) és Trello projektkezelő kezelése
• Vevői telefonos és online kommunikáció lefolytatása
• Vevői megrendelések feldolgozása és csomag összeállítása
• Beszállítói megrendelések összeállítása és kiküldése
• Ajánlatkérések feldolgozása, kisértékű ajánlatok elkészítése
• Kereskedelmi listák, jelentések elkészítése
• Bizomámyosi készletek figyelése
• Meghibásodott gépek átvétele és javított gépek átvétele, kiadása és kiküldése
• Kereskedelmi szerződések előkészítése és megkötése
• Szervizszerződések előkészítése és megkötése
Az álláshoz tartozó elvárások:
• Minimum középfokú kereskedelmi, vagy műszaki végzettséggel rendelkezik
• Nagyon jó szervezési készség
• felhasználószintű IT ismeret
• EXCEL, WORD, ADOBE ACROBAT jó kezelési szintje
• Az írásban kiadott feladatait határidőre elvégzi (Trello)
• Kiváló kommunikációs képesség jellemzi
• Gyorsan, szívesen tanul meg új folyamatokat és áruismeretét folyamatosan bővíti
• B kategóriás jogosítvány
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
• angol nyelv ismerete
• fémipari ismeretek
• hegesztés és vágási termékek ismerete
Amit kínálunk:
• Családias és profi munkakörnyezet
• Versenyképes jövedelem
• Mobiltelefon
A fényképes önéletrajzokat az allas@syrius.hu email címre várjuk.